podłoga 2
przez ostatnich kilka dni trochę popracowałem w przyczepce. i tak :
sklejka z poprzeczkami klejonymi na innej przyczepce (z postu powyżej)
nie sprawiała wrażenia solidnej i sztywnej konstrukcji, dlatego tez
postanowiłem wzbogacić konstrukcje kilkoma wkrętami. Następnie włożyłem
płytę w docelowe miejsce
i wypełniłem krótkimi odcinkami drewna (w miejscach ramy)
Czarnymi wkrętami do drewna 60mm połączyłem podłogę z poprzeczkami które wcześniej zostały przyklejone do blachy aluminiowej
Podłogę wypełniłem styropianem a szczeliny uzupełniłem pianką pouliretanową nisko rozprężną.
Na to vikol i śruby 6 mm przytwierdzone do ramy podwozia. Do poprzeczek wkręty 3.5x30 mm. Na czas prac, cała konstrukcja była podparta przez podnośniki z dwóch stron.
Następnym etapem było rozebranie pozostałej części podłogi. Przód przyczepy oparł się już na nowej podłodze a tylna cześć została podparta na okach bocznych. Rozbiórka trwała jakieś 3 godzinki w spokojnym tempie narzędziami ze zdjęcia.
Po wyczyszczeniu blachy szczotką na wiertarce można było kleić listwy do blachy. Prawy tylny róg przyczepki był w najgorszym stanie. przez wgniecenie przy uszczelce ciekła woda przez dłuższy czas. Za to druga strona była mniej zniszczona, wystarczyło małe
sztukowanko listwy giętej.
i wypełniłem krótkimi odcinkami drewna (w miejscach ramy)
Czarnymi wkrętami do drewna 60mm połączyłem podłogę z poprzeczkami które wcześniej zostały przyklejone do blachy aluminiowej
Podłogę wypełniłem styropianem a szczeliny uzupełniłem pianką pouliretanową nisko rozprężną.
Na to vikol i śruby 6 mm przytwierdzone do ramy podwozia. Do poprzeczek wkręty 3.5x30 mm. Na czas prac, cała konstrukcja była podparta przez podnośniki z dwóch stron.
Następnym etapem było rozebranie pozostałej części podłogi. Przód przyczepy oparł się już na nowej podłodze a tylna cześć została podparta na okach bocznych. Rozbiórka trwała jakieś 3 godzinki w spokojnym tempie narzędziami ze zdjęcia.
Po wyczyszczeniu blachy szczotką na wiertarce można było kleić listwy do blachy. Prawy tylny róg przyczepki był w najgorszym stanie. przez wgniecenie przy uszczelce ciekła woda przez dłuższy czas. Za to druga strona była mniej zniszczona, wystarczyło małe
sztukowanko listwy giętej.
51 year old Software Engineer III Arri Gudger, hailing from Nova Scotia enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Vehicle restoration. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Eldorado. skocz do tej strony
OdpowiedzUsuńPodziwiam ludzi, którzy sami potrafią wykonywać prace wykończeniowe w domu. Moją podłogę i wszystkie inne elementy wykończenia wnętrza układali fachowcy.
OdpowiedzUsuńpolecam tego bloga gorąco!
OdpowiedzUsuńŚwieżo ułożona podłoga to prawdziwa ozdoba mojego wnętrza! Zakochany w nowym designie podłogi - każdy krok to teraz czysta przyjemność!
OdpowiedzUsuń