Stojak na probówki

Mam na sprzedaż drewniane półeczki z otworami na szklane probówki. 25 Szklanych fiolek z zatyczkami z korka naturalnego oraz 50 nalepek z najpopularniejszymi przyprawami do samodzielnego naklejenia.  bez przypraw

przedstawiony jest stojak o szerokości prawie 56 cm 6 cm głębokości. Półka może stać na blacie lub być przyklejony do ściany (2 lata używam przyklejonego nad płytą gazową i nic się nie dzieje)

Chętne osoby proszę pisać na tombudowniczy88@gmail.com






to jest jedna z pierwszych wersji która teraz spełnia się u zadowolonej klientki. (wiem bo pytałem po jakimś czasie:)



Mam przyjemność zaprezentować nową wersję stojaka na przyprawy wraz ze szklanymi fiolkami i przyprawami.
W skład zestawu wchodzi półka z otworami wykonana z drewna jaworowego, klonowego, dębowego lub innych (opis w aukcji)  Drewno barwione profesjonalnymi bejcami i zabezpieczane dwukrotnie lakierem bezbarwnym. 
Szklane probówki o wymiarach 20x200mm to optymalny rozmiar pojemnika na przyprawy. Na tyle jest dużo przypraw że nie trzeba co chwilę dosypywać a równocześnie na tyle mało że nie ma obaw że przyprawa się przeterminuję.  Fiolki zostały przebadane przez J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o.
LABORATORIUM BADAWCZE. I wykazało brak przeciwskazań do używania z płynami lub produktami sypkimi.
Przyprawy marki Herbar.
Herbar to polska firma działająca na rynku przypraw już od 1995 roku jednak do tej pory zajmowała się sprzedażą wielkogabarytową. Powoli wchodzi z przyprawami w mniejszych opakowaniach do sklepów spożywczych i w naszym probówkach.
Herbar w porównaniu do innych producentów nie używa konserwantów i szkodliwych dla zdrowia ulepszaczy, Ogranicza także sól na przykład curry bez soli , lub zioła zamiast soli. 

Naklejki to 3 rodzaje różnych czcionek w dwóch kolorach do wyboru czyli 6 kombinacji

















Komentarze

  1. Jaki jest koszt takiego stojaka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam jaki koszt stojaka z fiolkami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o ceny stojaków....

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę o kontakt w sprawie stojaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cena takiego zestawu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Panie moje drogie... narazie czekam na odpowiedz dostawcy probówek bo już mi się skończyły. a jak już bym je miał na stanie to cena zależna od ilości. 5 pln za sztukę a w tym jest fiolka, korek, pakiet naklejek ze zdjęcia i oczywiście nawiercona drewniana półeczka bez koloru. czas realizacji może być trochę dłuższy bo nawet na tygodnie. koszt wysyłki 20 pln. zainteresowane Panie proszę pisać na meila tombudowniczy88@gmail.com serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aha i zanotowałem wzmożony ruch na stronie pewnie za sprawą jakiegoś linka pewnie na fb. bede wdzięczny za link

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy jest możliwy montaż i zakup samego stojaka bez próbowek ? Jeśli tak, to jaki byłby to koszt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. montaż? czy wyrób bardziej? jest możliwość. kupna samej podstawki bez probowek. bez naklejek tez? jaki wyamir i ile sztuk? to wycenie mniej wiecej na tej podstawie.pzdr

      Usuń
  10. Jaka byłaby cena samych probówek z nakrętką i i naklejkami 20 szt bez półeczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Super😊
    Bardzo mi się podoba i chcialabym zakupic .
    Proszę o kontakt .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety Droga Pani nie mogę się do Pani odezwać ponieważ nie zostawiła Pani kontaktu. Proszę pisać na tombudowniczy88@gmail.com

      Usuń
  12. Witam, chciałabym zamówić 10 probowek, naklejki, korki + stojak. Jaki będzie koszt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwilę obecną nie mam fiolek szklanych. jak się pojawią to dam znać. 50pln +20 wysyłka

      Usuń
  13. Witam,
    Jaki wymiar mają otwory? Jaka jest cena samego stojaka na 25 sztuk?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry. Interesuje mnie stojak na 40 probówek. Proszę o kontakt w sprawie ceny. Dziękuję. Poproszę o odpowiedź na adres lena.nowak@op.pl.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, czy to jeszcze aktualne? :) Interesuje mnie dokładnie taka sama wersja stojaka jak na 2 pierwszych zdjęciach, proszę o kontakt na rareroar@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Chciałabym się spytać o wycenę stojaka na szklane fiolki.Stelaż 30 cm długi, 7 cm szeroki, 11 cm wysoki.20 fiolek. Mam zdjęcie przykładowe z internetu ale nie mogę go tutaj załączyć. Prosiłabym o wiadomość to podeślę fotkę stojaka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Jestem zainteresowana stojakiem, pisałam maila. Proszę o odpowiedź jagodakiedrowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyslałem dwa meile. google odpowiada że nie może dostarczyć wiadomości z powodu zapchanej skrzynki

      Usuń
  18. Witam, interesuje mnie zamówienie na kilkadziesiąt sztuk, wysłałem mail dwa dni temu, proszę o pilny kontakt. Pozdrawiam, Michał

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzień dobry chciałabym dowiedzieć się o koszt stojaka na 20 probowek. Proszę o mail k.bednarek1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam proszę o cenę stojaka z probówka i i naklejkami te dwie wersje monikasudol.ms@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień dobry, proszę o cenę za komplet (stojak, probówki, naklejki) wraz z przesyłką na adres judyta91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień dobry,
    Proszę o cenę za komplet na 25 probówek z wysyłką na warzywoswiniak2@gmail.com

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam Jestem zainteresowana zakupem dwóch stojaków po 25szt. Bez próbówek i naklejek. Czy jest możliwość zrobienia kółek o średnicy 25mm? . Proszę o info na Sylwia.Wachowiak83@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzień dobry, jestem zainteresowany stojakiem, napisałem mail proszę o kontakt pjasinskifitness@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzień dobry, proszę o informację jaka jest cena za komplet na 25 sztuk (stojak + probówki + naklejki). Proszę o kontakt ewelina0917@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. dzień dobry, jaki koszt samego stojaka na 20 probówek, a jaki na 30 szt? proszę o kontakt kam.martyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzień dobry, jaka jest cena za stojak z 25 probówkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I proszę o kontakt katarzyna.zielinska998@gmail.com :)

      Usuń
  28. Ten wpis odmienił moje życie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Napisałam maila. Proszę o informację zwrotną.

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy wpis! postaram się wchodzić tutaj częściej

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, poprosze informacje o cenie takiego zestawu :) paulina.brzozovska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Interesuje mnie duży zestaw. Proszę o wiadomość ile kosztuje i termin realizacji. bozgron@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Prosze o wycene i czas realizacji na 20 i 26 szt: Sobanskan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Proszę o cene pronowek i statywu na 20 30 sztuk

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy i interesujący wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  36. takie blogi to ja lubie! fajnie poczytać ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  37. 56 year-old Software Engineer III Boigie Gallo, hailing from Vancouver enjoys watching movies like "Dudesons Movie, The" and Embroidery. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Rally Wagon 3500. w gore

    OdpowiedzUsuń
  38. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  39. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. warto było tu przyjść extra blog !

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam. Mam pytanie czy te stojaki z probówkami są dostępne? I jaka cena takiego zestawu? anawojdylo@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzień dobry.
    Ja z takim samym pytaniem.
    Czy te stojaki z probówkami są dostępne? I jaka cena takiego zestawu?
    Mój mail: wyskielk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzień dobry. Jaki koszt samego stojaka na 20 probówek? Mój e-mail: magda.sz860121@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny blog, lubię to czytać!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jedzenie na dowóz Pabianice

    OdpowiedzUsuń
  48. Właśnie takie pomysłu szukałem, aby w końcu w moich przyprawach zapanował ład i porządek.

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne, ciekawe zastosowanie, zrobił bym to na najlepsze przyprawy!

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne rozwiązanie dla pojemniczków na przyprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie rozwiązanie,super prezentują się w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  53. Rewelacyjny pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  55. prezentuje się nietuzinkowo

    OdpowiedzUsuń
  56. Dzień dobry, chciałbym kupić, proszę o kontakt.

    mikundainc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam a nawet zachęcam do zostawienia komentarza

Popularne posty z tego bloga

ściana szczytowa, więźba dachowa

Kostka betonowa z formy