rok po..



Zawsze wydawało mi się, że mam bogatą wyobraźnię, ale mój lęk przed remontem miejsca, które miało stać  się dla nas nowym domem chyba był uzasadniony, nie sądzicie? Tom obiecywał, że można zrobić tu wszystko co chcemy i rzeczywiście było sporo zabawy, bo mogliśmy sami zaadoptować miejsce jak chcieliśmy. Dobrze, że moje serce pozwoliło mu zaufać i wygrało z rozumem:)



Na przestrzeni roku została usunięta drewniana podłoga a w jej miejsce Tom wylał ze swym tatą nową posadzkę ocieploną styropianem. Wymurował sam i po raz pierwszy w życiu przedpokój ( dziadek- murarz przekazał wiedzę w genach:), wstawiliśmy okno plastikowe. Instalację wodną i elektryczną stworzono na nowo.  Później już tylko równanie i głasianie ścian, malowanko. W łazience  wstawiliśmy bojler ,glazurą zajął się mój tata, położona została do połowy by było „korzystniej cenowo”. W remoncie nie ucierpiał żaden fachowiec:)







Pierwsze zdjęcia, surowe ściany i dziura w murze





Na zdjęciu widać wejście do piwnicy, która to miała nam służyć jednak jest w niej za wysoka wilgotność na razie i wszystkie warzywa się psują. 






Ściany oryginalne ze starej cegły zostały przykryte karton- gipsem





Rury, kanalizacja zostały położone wszystkie od nowa





Tom- hydraulik pokrył ściany i podłogę prysznica specjalnym by odizolować od wilgoci mury





Wejście do 3- metrowej łazienki, zastosowano najwęższe drzwi byśmy po ślubie nie pozwolili sobie na przybranie zbędnych kilogramów





Efekt po położeniu płytek, tron jeszcze nie podłączony, ale dopasowany do miejsca docelowego,

kawałek ściany z cegły spodobał nam się, przemalowałam go na biało by pasował do reszty






Pół metra ścianki wydziela strefę kuchni od „salono-sypialni”





W naszym m1 mamy podgrzewaną podłogę:)




Płytki i panele kupowaliśmy czekając na okazje z gazetek, mieliśmy czas ponieważ prace planowaliśmy dużo wcześniej i materiały już czekały przed rozpoczęciem kolejnego etapu- polecam tak robić

Komentarze

  1. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja w najbliższym czasie zabieram się za budowę mojego domu i na tą chwilę zająłem się transportem maszyn budowlanych. Fajnie, że firma https://transportmaszynpoznan.com/ posiada niezbędne zaplecze logistyczne do takich czynności.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na całe szczęście od razu udało się ruszyć z budową tak jak to sobie założyliśmy. Fajnie, że od samego początku również mieliśmy geodetę z https://geo-szkic.pl/ i wszystko było bardzo dokładnie wymierzone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać ogrom prac włożony w to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podczas remontu bardzo przydają się miejsca posiadające wysokiej jakości sprzęty elektrotechniczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnica w poprzednim stanie a obecnym jest niesamowita. Świetna robota.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężka praca przynosi oczekiwany efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Remont takich pomieszczeń to zawsze ogromne wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Udało się Wam całkowicie zmienić to miejsce oczywiście na plus.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam a nawet zachęcam do zostawienia komentarza

Popularne posty z tego bloga

ściana szczytowa, więźba dachowa

Kostka betonowa z formy

Stojak na probówki