Przybornik na pisaki na szybko DIY

Siemanko. dziś w pracy przewinęła mi się przez ręce paleta z całkiem przyzwoitymi kostkami ze zmielonego drewna. Niewiele myśląc zachachmęciłem wszystkie możliwe kostki. Po wywierceniu  symetrycznie otworów w liczbie 6 sztuk i oszlifowaniu krawędzi powstał ciekawy przybornik na pisaki w stylu industrialnym. Uroku dodaje wypalony znak, który pozostawiłem w oryginalnym stanie.

 w świetle ciepłym prezentuje się to  tak:








 i w zimnym


Podoba się to w ogóle komuś? czy tylko ja mam taki specyficzne poczucie estetyki?


Komentarze

  1. Mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 20 yr old Graphic Designer Jedidiah Brumhead, hailing from Brentwood Bay enjoys watching movies like "Dudesons Movie, The" and Vehicle restoration. Took a trip to La Grand-Place and drives a Jaguar D-Type. adres

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja na biurko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam a nawet zachęcam do zostawienia komentarza

Popularne posty z tego bloga

ściana szczytowa, więźba dachowa

Kostka betonowa z formy

Stojak na probówki