projekt RETRO KEMPING

Siemano. przyprowadziłem na podwórko przyczepkę kempingową którą kupiłem kilka miesięcy temu i rozpoczołem wielką rozpierduche. przyczepka miała być do kapitalnego remontu ale nie spodziewałem się że aż tak kapitalnego. Rozpieprzając kolejne elementy mebli i ścianek czułem się jak sadysta krzywdzący jakieś żywe stworzenie ale w miarę ukazujących się kolejnych nieprzewidzianych wcześniej mankamentów te poczucie przemineło i zostało tylko wku.wienie...

plany są ambitne bo z czegoś takiego ...


                                                                        ....chciałbym stworzyć coś takiego



a puki co zdjęcia z ostatniego tygodnia























Komentarze

Prześlij komentarz

Zapraszam a nawet zachęcam do zostawienia komentarza

Popularne posty z tego bloga

ściana szczytowa, więźba dachowa

Kostka betonowa z formy

Stojak na probówki