łóżeczko Jaśka

Łóżeczko Jaśka powstało z wyrwanego na farta dużego używanego łóżka drewnianego. Miało kilka połamanych elementów dlatego zostało przerobione na model o mniejszych gabarytach.

szczebelki oczyściłem papierem ściernym i podocinałem na wymiar. skleiłem z poprzeczkami w "drabinki" i skręciłem z bokami które wykonane były z płyty meblowej.
Z takiej samej płyty wykonałem boczne dolne ścianki które były zaokrąglone a przez to pełniły funkcję kołyski. Pomiędzy zmieściła się pojemna szuflada.
wiszące elementy zostały wykonane ze sklejki a poduszeczki uszyła Mamuśka Jaśka czyli Patrycja:)




































Komentarze

  1. 21 year old VP Quality Control Allene Caraher, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like "Moment to Remember, A (Nae meorisokui jiwoogae)" and Candle making. Took a trip to Durham Castle and Cathedral and drives a Grand Prix. przejdz do tej strony internetowej

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis. Bardzo fajnie prezentuje się to łóżeczko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam a nawet zachęcam do zostawienia komentarza

Popularne posty z tego bloga

ściana szczytowa, więźba dachowa

Kostka betonowa z formy

Stojak na probówki